úterý 6. ledna 2015

2015 resolutions

Tohle je moje premiéra co se týče předsevzetí. Nikdy jsem si žádné nedala, protože jsem věděla, že bych je stejně nedodržela, takže jsem nad tím nějak nepřemýšlela, ale teď je to jiné. Já jsem jiná. Najednou jsem dospělá, je ze mě máma a teď si věřím!

1. Chci zhubnout 20kg.
2. Chci se o sebe více starat (zdravě jíst, častěji si čistit pleť, atd.)
3. Chci se více usmívat.
4. Chci více fotit.
5. Chci chodit častěji na procházky.

K bodu jedna asi není potřeba nic dodávat. Tento blog je o tom celý, takže jedeme dál. Druhý bod je o tom, že o sebe celkově málo pečuju, na to jak moc se zajímám o kosmetiku a zdravý životní styl, tak na to dost kašlu. Vždycky jsem byla spíš flegmatik, takže mi to bylo prostě jedno, například jsem se nikdy neodličovala, prostě jsem šla spát nalíčená a i když mám pořád pleť dobrou (naštěstí), tak přesně tyhle věci chci změnit. K bodu 3 Vám řeknu jen to, že jsem celkem pozitivní člověk a řekla bych, že se i dost usmívám, ale je to pořád málo, prostě se chci cítit víc v pohodě a k tomu mi úsměv určitě pomůže :) Čtvrtý bod je jasný, prostě chci mít všechno zdokumentované a fotit každou maličkost v životě. No a poslední pátý bod je o tom, že když se mi malá narodila, tak jsem s ní chodila s kočárkem na procházky v podstatě každý den, trvalo to tak do 2.měsíce, potom si jí do kočárku začala brát každý den babička a já ten čas využila na cvičení nebo domácí práce a někdy i ten spánek, takže jsem na pořádné procházce nebyla ani nepamatuju :( 

OMLOUVÁM SE ZA TAK DLOUHÝ ČLÁNEK, SNAD JSEM VÁS NEUNUDILA A TŘEBA SE I NAŠEL NĚKDO KDO SI TO PŘEČETL CELÉ :)

4 komentáře:

  1. No hezký cíle. Nejvíc se mi stejně líbí ten s tím úsměvem :) Jinak ono na mateřské se to někdy hůř zvládá, kor ten první rok je náročný, já jsem se od dětí první rok skoro nehnula, furt jsem si s nimi hrála a učila je. A když šla babička vozit, byla jsem ráda, že si umyju vlasy (u mě je to procedura na 3 hod) nebo že dospím. Všechno zase bude neboj. :) Taky teď v zimě na procházky nechodím, já bych tam umrzla :D
    A těch 20 kg, to máš na rok? Nebo na dobu neurčitou? Když se mi dařilo, tak jsem schodila i 25 za rok. (2x, ale časem jsem je zas nabrala :D ) Ale to jsem chodila hodně do fitka (po ránu, obden) a hodně pěšky a občas i běhat. A hooodně sexu. :D Víš co, prostě hlavně se s tím nestresuj a netrap. Nech tomu volný průběh. Když budeš vyspaná, pravidelně jíst, usmívat se, tak tělo ty kila i samo začne dávat pryč. :) Držím ti moc palce. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné cíle,
    taky bych se chtěla víc usmívat a zhubnout aspon 8kg. Tak uvidíme, snad se nám to splní :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká předsevzetí! Doufám, že se ti vyplní!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. myslím, že si si našla pekné ciele a jeden s druhým idú pekne ruka v ruka...takže držím palce...hlavne musíš byť v pohode, ver tomu, že keď sa o seba budeš starať a budeš zdravšie jesť, budeš sa citíť lepšie a aj na život sa pozerať spokojnejšie s úsmevom a keby sa ti aj nedarilo, nezúfaj, treba to prekonať a ísť ďalej, ono sa to poddá!:)

    OdpovědětVymazat