sobota 10. ledna 2015

"Everybody starts somewhere"

Holky moc bych se s Váma chtěla podělit o zážitek, který se mi stal u nás na vesnici v hospodě na začátku tohoto týdne a budu opravdu moc vděčná, když si to přečte aspoň někdo. Zajímal by mě totiž Váš názor a jak by jste se Vy zachovaly na mém místě. Jsem z toho docela nešťastná.


Večer zavolala nejlepší kamarádka a pozvala mě do hospody, nachystala jsem se, rozloučila s přítelem a dcerou s tím, že přijdu brzo a vyrazila jsem. Sraz jsme měly na místě, takže jsem se rovnou usadila k baru a čekala až přijde, měla zpoždění jako vždy. Když přišla objednala si pivo, já ho nepiju, tak jsem se zeptala jestli mají zelený čaj a bylo mi řečeno, že pouze ovocný a nebo pigi, tak jsem odmítla a řekla si o neperlivou vodu. Kamarádka se do mě okamžitě pustila, že od kdy prý nepiju ovocný čaj, tak jsem jí řekla, že už pár týdnů, že se snažím jíst a pít tak nějak zdravě (už před časem jsem jí řekla, že jsem začala cvičit a zdravě jíst, že potřebuju zhubnout) a ona se mi okamžitě začala smát, že to je strašně trapný a stejně mi to nevydrží. Tak jsem to přešla, nechala tak a změnila téma. Asi o 20 minut později si k nám přisedl kamarád a pozval mě na panáka, s úsměvem jsem odmítla. No a kamarádku nenapadlo nic jinýho než se začít blbě hihňat a nahlas tam vykládat, jak panáky nesmím, že to není zdravé, že držím dietu a takové debilní řeči měla, i když jsem jí milionkrát říkala, že to není žádná dieta, že jím normálně akorát zdravěji. No ten se k ní hned samozřejmě přidal a připadalo jim to hrozně zábavné, nějakej zdravej životní styl. Kamarádka se mi v podstatě smála přes celou hospodu a veřejně se mě snažila ponižovat. Potom si objednala chipsy a o chvíli později lipo a samozřejmě mi s tím mávala před obličejem celou dobu a pořád se smála a nabádala mě ať si dám, jaký je to dobrý. Nakonec jsem se zvedla, řekla jsem jí, že každý někdy začínal, že když ona si chce žrát a pít všechno, tak ať, je to její věc a stejně tak je moje věc co jím a piju já, zaplatila jsem za vodu a odešla, pak mi jenom přišla sms "tak se hned neurážej ". Nebudu lhát jsem z toho opravdu smutná, věřte nebo ne, ale za celý život co jsme kamarádky, tak jsme se nikdy nepohádaly, naposledy snad ve školce. Úplně z ní cítím jak mi to nepřeje a jak se snaží abych v tom hubnutí selhala. Máte někdo zkušenosti s něčím podobným? Já vůbec nevím co mám dělat. Strašně mi vadí, že mě nepodporuje a chová se jako prvotřídní mrcha. Ještě bych Vám k tomu asi měla říct, že jsem vždycky byla oblíbenější, hezčí a dokonce i chytřejší než ona, už od dětství a celou pubertu co se jí starší děti smály jsem jí vždy bránila a brala mezi svoje kamarády. Kdyby nebylo mě, tak by se u nás na vesnici s ní asi nikdo nebavil. Vždy byla víc při těle než já a když jsem pak začala přibírat a do toho otěhotněla, tak se strašně změnilo její chování. Když jsme šly spolu mezi lidi, tak se najednou nosila jak hvězda. Mě to nijak nepřišlo, tak jsem to neřešila, ale teď mi to začíná vadit. Na to jaká byla vždy milá a taková stydlivá se teď chová hrozně povýšeně a já netuším co jí na to říct.


9 komentářů:

  1. Pokud se chová takhle jak píšeš, tak to není opravdová kamarádka. Opravdový přítel tě v každé věci podpoří, ale jinak nevím jak bych se zachovala :)

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si, že to není pravá kamarádka a tohle chování mi přijde ujetý. :/
    Já jsem něco podobnýho zažila taky, odpoutala jsem se od takových lidí a obklopila se lidma se stejnými zájmy. Teď mi je dobře :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Závidí, co na to říct. Sama asi ví, že ona by to nikdy nedokázala zhubnout. A teď když jsi kvůli dítěti přibrala, tak jsi se jakoby "snížila" na její úroveň. To, že chceš ale najednou zhubnout, bere jako hrozbu, že budeš "zase ta lepší". Přátelství je krásná věc, ale někdy to začne skřípat. Možná se to zase přežene a ona dostane rozum. A nebo taky ne.

    OdpovědětVymazat
  5. "Kamrádka".
    Mě většinou lidi kolem mě pomáhají. Říkají mi, že jsem zhubla a tak. S tímhle jsem se opravdu nesetkala.
    Ale možná ti tenhle zážitek pomůže. :) K větší motivaci, aby jsi opět mohla vypadat líp něž ona. Aby viděla, že jsi to dokázala. A třeba vypadáš ještě lépe než předtím. To zvládneš, přeneseš se přes to. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně každý někde začíná! Rozhodně na její slova nedbej, chápu, že tě její slova musela ranit, sama toznám, lidi strašně nerada zklamávám. Ale ona sama si chtěla zavařit a hnát se s tebou do rozporů. Jako správná kamarádka by tě měla podporovat a bylo by od ní i docela milé,kdyby si třeba ty brambůrky ušetřila, přeci jenom je těžké koukat se na někoho, jak se nacpává a ty nechceš nebo nemůžeš. Nebuď smutná, ty za to rozhodně nemůžeš, někteří jsou prostě nepřející a rozhodně od zdravého životního stylu neodcházej! :)
    Paulie´s Love & Life

    OdpovědětVymazat
  7. Love it!
    You're blog is so perf, girl - I'm in love!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta ti jenom závidí, že ona by něco takového nepodnikla, to je naprosto... má pocit, že je horší než ty a to nechce být, proto se snaží tvé plány ohledně zdravého stylu podkopat. Z toho, jak jsi to popsala, to na mě působí dojmem, že ona měla celý život pocit, že má nad tebou navrch, až teď o tom začala pochybovat. Kdo ale ví... já bych rozhodně byla taky smutná a naštvaná a počkala bych, až se mi omluví.

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovědětVymazat