úterý 30. prosince 2014

"I am proud mummy"


   Ahoj holky,
 hlásím se podruhé a tentokrát Vám o sobě prozradím jednu zásadní a důležitou věc, a to že jsem se v  červenci 2014 stala maminkou a porodila jsem krásnou malou holčičku :) No a jak už to tak ve  většině těhotenství bývá, tak jsem jedla a jedla a odpočívala, takže to byl další z důvodů proč jsem se  dostala na tak vysokou váhu (psala jsem v předchozím článku). 

   I když jsem z těch svých kil opravdu nešťastná, tak mi každé jedno za mojí malou princeznu rozhodně stálo :) No a teď je potřeba se jich zbavit.


   Jo a kdyby to někoho zajímalo, jsem opravdu mladá maminka, je mi teprve 19 let. S přítelem jsme miminko sice neplánovali a otěhotněla jsem přes antikoncepci, ale teď jsem opravdu šťastná. A než si o mě někdo udělá obrázek, tak jsme spolu už 4 roky, z toho 2,5 roku spolu bydlíme, před 2 lety jsme si pořídili společně pejska (takže jsme měli trénink:D) a přítel má skvělou práci a hlavně je mu 37 let, takže to není žádný puberťák, který by se nedokázal postarat. Je to úžasný tatínek a naše princezna má všechno co potřebuje :) Nejsem žádný případ pro sociálku jako spousta jiných maminek, takže si prosím nemyslete nic špatného. 

7 komentářů:

  1. Je, gratuluji :) Hlavně, když jsi šťastná :)
    Jak se jmenuje malá? :))) Jinak tě obdivuji, že jsi se k tomu dokázala postavit čelem, když to bylo nečekané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Být maminkou je nejkrásnější na světě! Malá se jmenuje Emily :D

      Vymazat
  2. Tyjo gŕatuluji moc <3 Princezna je moc krásná! Kdyby ji dali do časopisu tak se ani nedivím <33 Jak se jmenuje? Jinak zkus victoria secret workout,jdou tam dobré cviky na posílení.
    Kája
    style-et-vie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už nějakou dobu cvičím, takže zhruba vím co moje tělo potřebuje :) Sice mám raději posilování, ale nejdůležitější je teď kardio, po tom se hubne, posilováním bych tvarovala a na to je ještě čas. Nejprve se zbavím přebytečných kil a pak budu dělat cviky na posílení, ale děkuji moc :) Je to milé. No a určitě ty cviky omrknu, třeba si něco málo vyberu a nebo aspoň budu mít schované na potom.

      Vymazat
  3. Moje babička vždy říkala, že miminko je Boží dar a já i když nejsem věřící jako ona, tvrdím to samé. Proto nemám ráda, když někdo soudí mladou ženu za to, že si pořídí miminko v 18, 19, 20 letech - dříve to bylo absolutně normální, teď je to vyšroubované jen kvůli vysoké škole... Máš nádhernou dceru, určitě jsi na ní pyšná! A ještě více Tě obdivuji za to, že i když jsi takto mladá a těhotenství jsi neplánovala, tak ses zachovala správně a miminko sis nechala - určitě budeš skvělou mámou a já Ti držím palce!

    Jinak Ti moc děkuji za komentáře na mém blogu a i za to, že ses stala prav. čtenářem, velmi si toho cením a kdybys potřebovala jakoukoliv pomoc s blogem, dej vědět ;)

    Držím palce v novém roce - přeji Ti hodně zdraví, štěstí, lásky a mnoho radosti s malou a mnoho úspěchů jak v osobním, tak blogovacím životě!

    www.czechivy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš jako moc milá slečna! :) Už jen to, že sis miminko nechala, i když jste je neplánovali (ne každý by to udělal, bouhžel) , je opravdu moc hezké a moc vám přeji štěstí :) Emily je opravdu krásné jméno ♥ Moc se těším na tvé články a držím palce v hubnutí :) A děkuji za komentář na blogu, moc mě potěšil ♥

    OdpovědětVymazat
  5. wau, tak to gratulujem, je skvelé, že malá má takú úžasnú mamču:)

    OdpovědětVymazat