neděle 28. prosince 2014

"I want to be FIT!"


Ahoj holky,
že jsem tu nová Vám asi nemusím psát, protože to jde určitě poznat na první pohled :D Není to můj první blog, ale je to můj první na blogspot, vždy jsem používala pouze blog.cz, který byl pravděpodobně o dost jednodušší (zatím mám takový pocit), protože se tu zatím vůbec nevyznám.

První věc, kterou bych asi měla udělat je, že se Vám představím, bohužel bych ale ráda zůstala v anonymitě (alespoň prozatím). Doufám, že mi to odpustíte, ale bude to, řekla bych, docela hodně osobní blog a pokud mám být upřímná, opravdu bych se necítila dobře, kdybych se Vám hned ze začátku odhalila se vším všudy a nedej bože na můj blog narazil někdo z mého okolí.

Takže mi můžete říkat Emily, víc Vám zatím neprozradím :)

O čem vlastně bude tento blog???

Nejdříve je tu pár věcí, které o mě musíte vědět.

Celý svůj život jsem byla hrozný lenoch a moje nejoblíbenější činnost byla válet se u televize s jídlem v ruce a nebo sedět s kamarády v hospodě a pít až do rána. A i když jsem byla od malička pevnější, nikdy jsem nebyla "tlustá", ale tímto životním stylem jsem se dostala až na katastrofální váhu 92kg v 18 letech. A jako asi každá mladá holka, i já se chci líbit a proto jsem jednoho dne zvedla zadek a cvičení a pohyb všeobecně se stal jednou ze závislostí mého života. Sice mám pořád ještě nadváhu, ale jde to dolů a i když mě ještě čeká dlouhý boj, věřím že zvítězím.
No a to je důvod proč si právě čtete tento tento článek. Chci se podělit se světem o to, jak se mi s hubnutím a celkově změnou životního stylu daří. Opravdu moc moc moc doufám, že se najde alespoň pár lidiček, kteří mě v mém odhodlání podpoří a budou věnovat chvilku času tomu, aby si přečetli moje články a zanechali mi tu nějaký povzbuzující komentář, protože to je ta největší motivace, kterou můžu dostat.

Omlouvám se za tak dlouhý článek, snad jsem tím nikoho neunudila. Pro dnešek se loučím, mějte se krásně.

7 komentářů:

  1. Zdravím blogspoterko! :) Taky bych se sebou měla začít něco dělat, ale jsem líná, jako jsi předtím byla ty. Asi od nového roku začnu mou challenge a rozjedu to s tebou ve velkým. Kdyby jsi potřebovala nějak pomoct s blogem stačí napsat na e-mail: tennsie@seznam.cz a budu se ti snažit pomoci. Krásný večer přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsi strašně hodná :) Asi budu potřebovat pomoct :D Jsem tu opravdu zmatená.

      Vymazat
  2. Wow, oceňuji tvůj přístup a taky něco budu se sebou dělat:) Každopádně tě budu sledovat jak se ti daří:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, budu ti fandit, klidně se mi i ozvi, mám teď taky 92 a na shazování a znovupřibírání jsem expert :) Takže od mládí lítám mezi 63 - 120 kg, i když po dětech jsem to dotáhla směrem dolů na 75. No ale zas ti musím říct, že jsem si nějak na určitou váhu zvykla, a zrovna teď při 92 jsem nejspokojenější. Chlapi obdivují sexy křivky, je míň vrásek, netrápím se dietami. Jde vždycky hlavně o to, umět se hezky obléknout a mít se ráda. Jo a taky mám při téhle váze prsa :))) Jelikož nejsem nejmladší, při zhubnutí mi začnou jaksi blbě viset :( Takže to je taky důvod, proč nechci moc shazovat. Každopádně jsem to párkrát za život dokázala a můžu poradit. (Mohla bych o tom pomalu psát knihy). Jsi mladá a určitě by byla škoda, abych s tím nic nedělala, tebe ještě vrásky trápit nemusí :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na další články! Mohla by jsi vždycky hodit pár rad nebo nějaké video/něco podle čeho cvičíš a co zabírá. Určitě by to pomohlo i ostatním. Myslím si, že by bylo fajn takhle s tebou začít se sebou něco dělat a postupně u všech vidět výsledky. Bavilo by to jak nás tak tebe.. :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi moc zajímavá mladá dáma a já ti fandím :-)

    OdpovědětVymazat